Ønskeliste

onsdag den 15. september 2010

Prik, prik, prik...

Jeg elsker neglelak! Elsker, elsker, elsker. Jeg elsker alle de muligheder der er, for at pynte sine negle med alskens fine farver.
Min samling tæller over 40 lakker og jeg har lige bestilt én mere på Ebay.
Der er mange derude i blogland, som har det ligesom mig og der findes adskillige blogs, som stort set kun handler om neglelak.
Mine favoritter er Polishing the nails og Neglenymferne

Det er førstnævnte jeg har fundet inspiration til dagens negle, mine er med en grå Dependlak (kæresten har pillet mærkaterne af, så kan ikke opgive nummeret på den), en billig fra føtex og Gosh Holographic. Prikkerne er lavet med et dotting tool, som er en pind med en lille rund dut i enden, som kan lave små prikker.

Published with Blogger-droid v1.5.9