Ønskeliste

torsdag den 16. september 2010

En mindre hjerneblødning...

Ja, det er vist hvad jeg fik, da jeg sagde ja til at komme til Tupperwareparty... Det er jo nøjagtigt ligesom med Ikea, en hel masse ting man ikke vidste man ikke kunne leve uden- Tupperware koster bare spidsen af en jetjager. Altså, tingene fra Tupperware er da ganske anvendelige, men, hånden på hjertet, så findes der altså masser af andre lige så gode produkter til en bedre pris. Feks. har de en ovnfast beholder, en Ultra Pro til 1300kr - den kan gå i ovnen og man kan bage brød i den... Dvs. ligesom enhver anden stegeso, f.eks. Römertopf til 169kr i Fakta... Smart smart... Der er også den meget smukke fra Le Creuset, det store hjerte i keramik, det er bare meget pænere og koster under halvdelen af den fra Tupperware... Smart smart... Eller nowet...


- Behøver jeg sige at jeg ikke købte noget? Til gengæld svor jeg at det var det sidste tupperwareparty jeg skulle til!

På den gode side (og den side, som taler for at jeg tager afsted igen) så fik den mest fantastiske kage - islandsk vulkan-kage: kokosbund, chokoladetrøffel og flødeskum *savle savle*




Published with Blogger-droid v1.5.9