Ønskeliste

lørdag den 11. september 2010

Alt godt kommer til den, der venter...

Og jeg er utålmodighed, så jeg har fået alt lååårtet?

Sådan føles det i hvert fald.

Denne uge har jeg brugt på at være smask forkølet, komplet med ørepine, ondt i halsen, løbenæse og deslige. Og min krop er jo lige lidt sær, så jeg har også haft glæde af ondt i tænderne, leddene og brystvorterne*... Har sgisme aldrig hørt om nogle med forkølede brystvorter før... Og nej, jeg er ikke gravid!... Hvad f.....** ligner det, altså?

Nu er symptomerne aftaget en del, og jeg har nu kun en lidt dum næse og jeg-har-røget-40-røde-Cecil-hver-dag-de-sidste-30-år-hoste. Nårh ja, også så tandpinen fra Helvede. Seriøst, jeg har ondt i hele højre side af hovedet... Gad vide om det er der min bygningsfejl sidder? Det er også altid i højre side min hovedpine sidder, min ondt-i-halsen/øret sidder og altid den side min næse bliver stoppet i.

- Nogen, der vil købe en lettere misfunktionerende højre halvdel af en krop? Den fås billigt og køber du det hele på een gang, så får du 11% storkøbsrabat...

Panodil Zapp, Ipren og Pinex er bare hinandens bedste venner - der er basis for at poppe piller som bolcher - satser på at kunne true tandpinen væk!




På den gode side, så har jeg besøg af min fantastiske kusine - een af dem. Vi har lige set Remember me med Robert Pattinson *hjerter ud over det hele, savle savle og andet teenage-halløj*.
Manden er en hottie og filmen er fantastisk og Emsens reaktion på slutningen var lige i skabet - og datoen må siges at være meget aktuel.

Den kan klart anbefales, især hvis man ikke er til en traditionel Hollywood - happy-go-easy-film.

Om ikke andet, så er det ca to timers koncentreret Rob-kigning... Det kan næsten overdøve tandpinen... Næsten...


*Havde aldrig tror at jeg ville skrive om mine brystvorter online... God I ikke kan se, at jeg rødmer

** Forsøger at lade være med at bande og når man skriver bandeordene med prikker, så tæller de ikke rigtigt som bandeord, vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar