Ønskeliste

fredag den 10. september 2010

Jeg har fået en lille...

...













Den er lille, den er smuk og den vejer 88gr. Og den kan ALT!!!
Det er denne her:

(Billedet er lånt her: http://blog.phoneslimited.co.uk/2010/02/17/sony-xperia-x10-goes-mini-sony-ericsson-x10-mini-android-phone/ - krænker det ophavsretten sletter jeg det selvfølgelig)



Gæt selv, hvilken farve.:)

Behøver jeg sige, at jeg eeelsker den?



Indrømmet: det er ikke noget iPhone, men hvem gider også det pjat. iPhone har kun qwertytastatur, kører med iTunes (magen til skodprogram skal man da lede længe efter - og nej det har INTET at gøre med at jeg ikke kan finde ud af at bruge det) - og vigtigst af alt: den fås ikke i lyserød...

Hvad sker der, i øvrigt, for Apples brug af store bogstaver inde i navnet? Når man er et stooooort internationalt firma, så kan man åbenbart godt se stort på gængs grammatik? De har garanteret hugget det fra mig, som fandt på det i et anfald af vildelse engang... Var der nogen, som sagde copyright?

PS: Jeg kan endda blogge direkte fra telefonen, dét skal klart udnyttes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar