Ønskeliste

lørdag den 20. august 2011

Tankemylder.dk

Mange psykisk syge lider af tankemylder, mig selv inklusiv. Jeg forsøger jævnligt at forklare, hvad det er, men har man ikke selv prøvet det kan det være svært at forstå. Især kan det være svært at forstå, hvor frustrerende det kan være. Dem anden dag var det ekstra slemt for mig og idag har også været træls...
Jeg har tænkt meget over hvordan jeg kan beskrive det og er kommet frem til følgende :
Når jeg har tankemylder, så har jeg tusinde tanker på én gang, som jeg sjældent får tænkt færdig, f.eks.
Min fod gør ondt ... jeg kunne godt spise... det kunne være rart at få sat en dej over til brød...jeg skal huske at ringe til...hvor er mon min taske...musikken er godt nok høj...hov, jeg glemte...hvis nu man gør sådan så...ad, det føles grimt det her...hvorfor trækker han vejret så højt...gad vide hvor kattene er...er det tirsdag i morgen...her lugter spøjst...det stak jeg lige huske...hvor er min...hvornår var det nu...hvad mon hun mente med...dét er en god sang...lad nu være med at snakke hele tiden...

Og så videre og så videre...
Tit og ofte giver dét mig besvær med at koncentrere mig om, hvad jeg laver og jeg bliver dybt frustreret, hvilket blot forværrer det så jeg taber tråden...

Hvilket også skete nu...
Jeg fortsætter indlægget en anden dag... Hvis jeg husker det.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar