Ønskeliste

fredag den 4. februar 2011

DiablEsse...

Hun-djævel, det må jeg have været i mit forrige liv. I hvert fald, hvis man tror på karma og alt det hejs. For synes godt nok vi har været hårdt ramt de sidste måneder:

-ny mobil gik i stykker tre gange i løbet af 5 måneder. Endte med en refundering og en bedre telefon.

-Opvaskemaskine som lækker - blev dog fikset med en meget grundig rengøring, med vatpinde und alles.

-Sodavand i min computer - kostede et nyt tastatur - som jeg allerede har knækket en knap på.

- En flig knækkede af Charlies tand - hurra for forsikring.

-Mine nye støvler revnede i læderet - fik dem byttet på reklamationsretten.

-Charlies computer begyndte at drille - storebror har dog købt den (med viden om drillerierne) og har nu fikset den.

-Vores fine, fine lampe faldt ned - igen. Forbandede gipslofter. Det er sket før, men denne gang knækkede der en blomst af og da brudefladerne er ca 2mm2, så gør jeg mig ikke de store forhåbninger om, at det kan repareres.

-Endelig kommer der to punktering af bagdækket på min cykel indenfor kort tid. Dette er dog i småtingsafdelingen, men stadig irriterende.



Der må dælme være meget godt til mig i fremtiden... Chokoladebutik, here I come!


BTW: man kan ikke købe sig til lykke - jeg har forsøgt! Det resulterede kun i, at saldoen på min konto allerede viser at det er sidst på måneden... Ups!

2 kommentarer:

  1. Og så knækkede jeg da lige en blomst mere af og smadrede en tallerken. Hurra!

    SvarSlet
  2. Ej hvor øv med lampen!!! Ja og alt det andet, nu må vi håbe det snart vender for jer! Vi må have en forkæl-os-selv-dag sammen snart!!! :) Kram herfra :)

    SvarSlet