Ønskeliste

onsdag den 19. januar 2011

Long time no see

Nogen rider samme dag som de sadler, andre rider i samme uge, men undlader at sadle, nogle sadler slet ikke og andre har hverken hest eller saddel... Eller nowet... Sikke noget sludder.

Hvorom alting er, så har jeg ikke skrevet længe, men hjerne har været midlertidig ude af drift, om det er skrækken over at blive 29!!!!, malerhjerne af neglelak-dunster eller generel julestress, det anes ikke.
Dog har der været en del af det hele - især julestress! Aldrig, aldrig, aldrig igen skal jeg have så travlt som vi havde i denne jul. I løbet af hele julen havde vi 1 dag hjemme uden planer - og det er mig, som knapt kan kapere 2-3 aftaler på en uge.
Man må også sige stressen trådte ind, med alt hvad dertil hører. Inkl. en nytårsaften som jeg stort set ikke kan huske og som sluttede lidt i 1 for mit vedkommende. Ikke lige hvad jeg havde planlagt.
Men nu er jeg endelig ved at have hvilet ud... Her knapt tre uger efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar